Ja, prav ste prebrali naslov. Od 1. julija naprej boste za promocijo Facebook in Instagram objav odšteli kar 30 % več, če boste objave promovirali neposredno v aplikacijah Facebook in Instagram na napravah iOS. Plačilo bo tako izvedeno preko Apple App Storea, kjer vam bo zaračunana provizija, ki jo od transakcije trga podjetje Apple. Provizija bo znašala kar 30 % celotnega zneska promocije objave (boosta).
Ta sprememba je bila prvič uveljavljena februarja 2024 v ZDA, zdaj pa se širi še po ostalih regijah.
Metin direktor zasebnosti Pedro Pavon je dejanje skritiziral kot protikonkurenčno potezo ter dodaja: »30 % Applova provizija jim daje nepravično prednost pred konkurenti, kar otežuje konkuriranje za področju cen. Nič od tega se mi ne zdi dober izid za uporabnike ali pošteno ravnanje s konkurenti. Nisem edini, ki tako misli. Regulatorij po vsem svetu podpirajo razvijalce aplikacij in potrošnike, ki lahko pridobijo večjo izbiro z nižjimi stroški.«
Kako pa se proviziji lahko izognemo?
Proviziji se lahko izognete na zelo preprost način. Ko želite promovirati objavo, to storite preko spletne strani in ne preko aplikacije.
Poleg tega načina pa lahko to storite tudi preko Meta Business Suite spletne strani ali aplikacije in preko Meta Ads Manager spletne strani ali aplkacije.
VIRI:
https://www.socialmediatoday.com/news/apples-30-fee-facebook-and-ig-ads-expands-more-regions/720133
https://www.facebook.com/business/help/704141224249342