5 trendov v email marketingu v 2023

1. Interaktivnost 

Interaktivnostna sporočila so se pojavila že leta 2019, vendar pa bodo letos doživela še večji razcvet. Interaktivnost v email sporočilih uporabnikom omogoča, da so v interakciji z vašo znamko, ne da bi morali zapustili svoj nabiralnik ali odpreti novo spletno stran. 

Obstaja več možnosti za uporabo interaktivnosti v e-sporočilih. Najbolj preprosti so interaktivni gumbi in pozivi k akciji, ankete, vprašanja, preprosti obrazci za oceno, meniji restavracij, katalogi. Ali pa tehnično bolj kompleksni, kot so razne igre.  

Z uporabo AMP (angl. Accelerated Mobile Pages) lahko dodajate interaktivne vsebine direktno v e-sporočila. Primer: če želite predstaviti različne produkte, lahko v sporočilo direktno vključite vrtiljak in možnost za nakup, namesto da uporabnika šele po kliku na povezavo peljete na spletno stran.  

Interaktivna sporočila imajo za 73 % višjo stopnjo odpiranja, če jim je dodan še video, pa kar 300 % (Martech Advisor).  

2. Umetna inteligenca 

To je to, o čemer ves čas beremo in poslušamo zadnjih nekaj mesecev. Čeprav so mnogi strokovnjaki marketinga še vedno zadržani glede vključevanja umetne inteligence v svoje email marketing strategije, lahko pričakujemo, da bo ta v letu 2023 vse bolj sprejeta in širše uporabljena.  

Umetna inteligenca je sposobna več kot navaden človek. Lahko brska med milijoni podatkov in napove trende, vedenje uporabnikov, najde vzorce in celo predlaga, kaj storiti, da obdržite ali pridobite nove uporabnike.  

Z njeno pomočjo lahko lažje in hitreje pišete zadeve v email sporočilih, izboljšate strukturo in potek vaših kampanj ali prečistite sezname naročnikov na e-novice.  

Lahko vam pomaga tudi pri personalizaciji elektronskih sporočil, saj vam omogoča lažje in bolj poglobljeno analiziranje podatkov o vaših strankah ter pošiljanje personaliziranih emailov, prilagojenih vsakemu uporabniku posebej.  

Nekatere blagovne znamke že vključujejo umetno inteligenco v avtomatizacijo vsakdanjih nalog ali za ustvarjanje zanimive vsebine za email marketing.  

3. (Hiper)personalizacija 

Po podatkih raziskav se 33 % uporabnikov odjavi od prejemanja e-sporočil ne glede na to, kako premišljeno so oblikovana, če jim podjetje ponuja izdelke, ki jim niso všeč ali jih ne zanimajo.  

Že v osnovi je nujno segmentiranje – združevanje naročnikov e-novic v manjše skupine glede na določene kriterije (lokacija, zgodovina nakupov, interesi, vedenje ipd.). Z uporabo teh segmentov lahko ustvarjate vsebine, ki so namenjene točno določenemu segmentu uporabnikov.  

Danes ni več dovolj, da v zadevo e-sporočila zgolj dodate ime prejemnika. Če vam ponudnik email storitev to omogoča, lahko uporabite tudi dinamično vsebino, ki omogoča spreminjanje določenih delov e-sporočila glede na izbran segment vaše email liste. Uporabniki se bolje odzivajo na hiperpersonalizirane vsebine, ki so zanje relevantne in pri katerih imajo občutek, da so bile napisane zanje osebno.  

Personalizacija gre z roko v roki z umetno inteligenco. Že sedaj je možno e-sporočila personalizirati glede na zgodovino brskanja ali vedenje uporabnika na internetu. Mogoče je že tudi oblikovati sporočila glede na demografijo, naprave, uro v dnevu, brane vsebine, zgodovino nakupov itd. Vse tako izgleda, da se od masovnih e-sporočil in prilagajanja nekaterih sporočil premikamo v smeri nagovarjanja posameznika. 

4. Avtomatizacija 

Avtomatizacija email marketinga zagotavlja konsistentno in kohezivno komunikacijo med naročnikom in znamko. Še več: uporabniku daje občutek nadzora nad svojim nabiralnikom. V današnjem svetu, ko smo oblegani z vsebinami, je zadnja stvar, ki si jo uporabnik želi v svojem nabiralniku, še eno nekoristno sporočilo.  

S pomočjo avtomatizacije lahko avtomatizirate prečiščevanje email seznamov, ustvarite serijo e-sporočil dobrodošlice, pošiljate boljše transakcijske (potrditvene) emaile, sporočila ob rojstnih dnevih in obletnicah ali personalizirane emaile glede na dejanja na spletni strani. S serijo drip emailov lahko avtomatiziramo tudi spoznavni proces .  

Drip email kampanje delujejo boljše kot navadne email kampanje. To so avtomatizirane kampanje, ki so sestavljene iz nizov e-sporočil. Določena dejanja uporabnikov aktivirajo naslednji del (sekvenco). Emaili, poslani kot del drip kampanje, so bolj odzivni, saj ustvarjajo bolj prijateljsko komunikacijo med obema stranema. Vse nujne informacije prihajajo po “kapljicah”, kar uporabniku prihrani napor, da bi moral brati neko preobsežno vsebino.  

5. Metrike 

V letu 2023 bo beleženje stopnje odpiranja e-sporočil (ang. open rate) vse manj pomembno.  

Glavni vzrok za to je posodobitev operacijskega sistema s strani podjetja Apple, zaradi katere email marketing strokovnjaki ne vedo več, kdaj je bil nek email odprt na Apple napravi. 

Posledično podatki o stopnji odprtosti niso več točni. To na primer vpliva tudi na A/B testiranje zadev e-sporočil, segmentiranja uporabnikov, določeno avtomatizacijo, ki temelji na podatkih o odpiranju email sporočil itd. Marketingaši so se zato prisiljeni usmeriti na druge glavne indikatorje uspešnosti. 

V ospredje bodo stopile metrike, kot sta stopnja odjavnosti (ang. unsubscribement rate) in število klikov. Po napovedih marketinških strokovnjakov bo najbolj pomembna metrika razmerje med kliki in prikazi (CTR), sledila pa ji bo donosnost sredstev (ROI).  

Spletni viri:  

  1. https://influencermarketinghub.com/email-marketing-predictions/ 
  1. https://financesonline.com/email-marketing-trends/ 
  1. https://nethunt.com/blog/email-marketing-trends/ 

Naročite se na #hashtag e-novice!

* obvezno polje

Privolim, da lahko W3B, d.o.o. moje osebne podatke obdeluje za naslednje namene:

Enkrat mesečno prejmete e-novice. Dovolite, da vaš e-naslov uporabimo za pošiljanje e-novic skladno s pogoji varstva osebnih podatkov. Odjavite se lahko kadarkoli.

Novo na #hashtag.si

Kot je Google že pred časom obvestil, bo pred 1. marcem 2024 posodobil svoje zahteve za oglaševanje v Evropskem gospodarskem prostoru (EGP). Prihajalo bo do večjih sprememb v pravilih oglaševanja, ki jih bo treba upoštevati, saj bi neupoštevanje tega...
Na prihajajočem tekmovanju DIGGIT, ki velja za prestižno priznanje na področju digitalnih komunikacij, bo kot član žirije sodeloval Denis Jakin, direktor poslovnega razvoja v digitalni agenciji W3B. Njegova vloga bo ključna pri iskanju in nagrajevanju projektov, ki ne le...
Orodje je človekov podaljšek roke, s katerim lažje opravlja svoje delo. Kako uporabno je orodje, se kaže predvsem v načinu upravljanja in izkoriščanja le-tega pri uspešnosti izvajanja svojega dela. Ena od osrednjih nalog vodje projektov je (kot je že iz...