Novo pri Google Ads: Oglaševalska akcija za ustvarjanje povpraševanja

Letos junija so nam pri Googlu predstavili novo oglaševalsko akcijo za ustvarjanje povpraševanja, ki so jo obogatili s funkcijo umetne inteligence za lažje doseganje še boljših rezultatov. Avgusta smo jo s pomočjo beta verzije že lahko preizkusili, od oktobra dalje pa je na voljo vsem oglaševalcem v programu Google Ads.

Z nadgradnjo so se predhodni podatki in pridobljene informacije iz oglaševalskih akcij za odkrivanje prenesli v nove oglaševalske akcije za ustvarjanje povpraševanja. S to nadgradnjo je prišlo do preoblikovanja uporabniškega vmesnika in optimizacije oglaševalskih akcij z novimi funkcijami za izboljšanje uspešnosti.

Oglaševalske akcije za ustvarjanje povpraševanja zajemajo dejavnosti na YouTubu, vključno s kratkimi videoposnetki, v Odkrivanju in Gmailu. To jih naredi idealne za oglaševanje na družbenih omrežjih, saj jih tako oglašujemo bolj vizualno privlačne.

Prednosti novega orodja oglaševalcem prinašajo:

  • Prilagodljivo pripovedovanje z video in slikovnimi oglasi v eni oglaševalski akciji. S tem bomo lažje pritegnili naše ciljne skupine z različnimi oblikami oglasov, vključno z videoposnetki krajše dolžine, vrtiljaki ter navpičnimi in kvadratnimi slikami v eni sami oglaševalski akciji.
  • Iskanje več potencialnih strank s segmenti podobnih. Z vnosom podatkov o strankah in obiskovalcih lahko oglaševalci povežemo te informacije z Googlovimi signali o nameri in zanimanju ciljnih skupin. Tako lahko lažje najdemo nove stranke, podobne tistim, ki so se že vpletale z našo blagovno znamko.
  • Spodbujanje uspešnosti na podlagi edinstvenih ciljev. Podobno kot pri oglaševanju za odkrivanje, lahko oglaševalci optimiziramo akcije za ustvarjanje povpraševanja za konverzije ali uporabimo strategije ponujanja na podlagi vrednosti.
  • Brezskrben zagon oglaševalskih akcij z novimi predogledi oglasov. Z novim potekom dela in predogledi oglasov lahko oglaševalci preverimo, kako bodo oglasi videti v različnih okoljih. Prav tako lahko z uporabo preizkusov A/B optimiziramo umestitve in najdemo najboljšo kombinacijo za svoje oglaševalske akcije.

Oglaševalske akcije za ustvarjanje povpraševanja nam s svojimi posodobitvami prinašajo večjo uspešnost v vseh Googlovih kanalih ter nam s tem prinašajo več konverzij, obiskov strani in ostalih interakcij z našimi oglasi.

Z novim orodjem so nam pri Googlu predstavili tudi nov vmesnik za postavitev kampanje, ki je izjemno pregleden in enostaven za vsakega oglaševalca, saj nas korak za korakom lepo vodi skozi celoten postopek postavitve kampanje.

Google Ads

Na samem začetku pri postavitvi kampanje izberemo elemente oglasa, vključno z naslovi, opisi, slikami in logotipi, pri čemer pazimo na najboljšo kakovost slik in videoposnetkov. Nato našemu spletnemu mestu določimo sledenje konverzijam in pravilno nastavimo proračun za optimizacijo oglaševalske akcije. Od tu naprej pa delo prevzameta strojno učenje in umetna inteligenca, ki poskrbita za najbolj atraktivno prikazovanje naših oglasov kampanje na vseh Googlovih kanalih.

V začetku leta 2024 pričakujemo še zaključek samodejnih nadgradenj oglaševalskih akcij za odkrivanje, ki bodo prešle na ustvarjanje povpraševanja. To bo trajalo od januarja do marca 2024, pripravljajoč oglaševalce na novo leto s številnimi funkcijami, ki uporabljajo umetno inteligenco.

Nova orodja Google Ads oglaševalskih akcij za ustvarjanje povpraševanja prinašajo inovativne možnosti za oglaševalce, ki želijo izboljšati učinkovitost svojih oglaševalskih kampanj in dosegati ciljno občinstvo na najbolj vizualno privlačen način. S samodejnimi nadgradnjami za vse preostale oglaševalske akcije za odkrivanje pa Google zagotavlja, da bodo oglaševalci vedno korak pred konkurenco, uporabljajoč najnovejše funkcije in tehnologije.

VIRI:

–  Google Ads Help; About Demand Gen campaigns: https://support.google.com/google-ads/answer/13695777?sjid=17786160719434738814-EU (23. 11. 2023)
–  Google Ads Help; Get ready to upgrade your Discovery ads to Demand Gen: https://support.google.com/google-ads/answer/13859703?hl=en (22. 11. 2023)

Karolina Škrabanja
Karolina Škrabanja
Specialistka za digitalni marketing z več kot 5 let aktivnega delovanja na tem področju. Njeno delo zajema predvsem ustvarjanje in izvajanje performance marketinških kampanj, ki temeljijo na digitalnih kanalih. Z željo po novem znanju z zanimanjem spremlja vse novosti in trende v digitalnem marketingu.

Naročite se na #hashtag e-novice!

* obvezno polje

Privolim, da lahko W3B, d.o.o. moje osebne podatke obdeluje za naslednje namene:

Enkrat mesečno prejmete e-novice. Dovolite, da vaš e-naslov uporabimo za pošiljanje e-novic skladno s pogoji varstva osebnih podatkov. Odjavite se lahko kadarkoli.

Novo na #hashtag.si

Kot je Google že pred časom obvestil, bo pred 1. marcem 2024 posodobil svoje zahteve za oglaševanje v Evropskem gospodarskem prostoru (EGP). Prihajalo bo do večjih sprememb v pravilih oglaševanja, ki jih bo treba upoštevati, saj bi neupoštevanje tega...
Na prihajajočem tekmovanju DIGGIT, ki velja za prestižno priznanje na področju digitalnih komunikacij, bo kot član žirije sodeloval Denis Jakin, direktor poslovnega razvoja v digitalni agenciji W3B. Njegova vloga bo ključna pri iskanju in nagrajevanju projektov, ki ne le...
Orodje je človekov podaljšek roke, s katerim lažje opravlja svoje delo. Kako uporabno je orodje, se kaže predvsem v načinu upravljanja in izkoriščanja le-tega pri uspešnosti izvajanja svojega dela. Ena od osrednjih nalog vodje projektov je (kot je že iz...