Pinterest sedaj omogoča deljenje boardov na drugih družbenih omrežjih – preverite, kako 

Z več kot pol milijarde uporabnikov, ki vsak mesec obiščejo Pinterest, in osupljivimi 10 milijardami ustvarjenih boardov po vsem svetu, se lahko strinjamo, da je Pinterest postal glavno središče za iskanje navdiha. Sedaj pa je Pinterest svojim uporabnikom še dodatno olajšal deljenje svojega navdiha z drugimi. Ne glede na to, ali želite deliti svojo sanjsko opremo za dom ali seznam destinacij, ki jih je nujno treba obiskati, nova funkcija deljenja boardov omogoča enostavno deljenje dinamičnih videoposnetkov vaših priljubljenih Pinterest boardov na drugih družbenih omrežjih.  

Zakaj ravno ta funkcija?  

Rachel Hardy, direktorica trženja potrošniških izdelkov pri Pinterestu, je povedala, da generacija Z predstavlja več kot 40 % mesečnih uporabnikov po vsem svetu in je najbolj angažirana generacija na Pinterestu. Število boardov, ki jih ustvarijo uporabniki generacije Z, se je v primerjavi z lanskim letom znatno povečalo. Prav zaradi tega so na podlagi povratnih informacij uporabnikov izboljšali funkcije boardov, pri čemer je deljenje boardov letos ena njihovih ključnih naložb, saj so ugotovili, da uporabniki namreč zelo cenimo možnost deljenja svojih ustvarjalnih procesov na različnih platformah. Prav tako pa zelo radi iščemo navdih pri drugih, kar dodatno spodbuja našo ustvarjalnost in angažiranost. 

Navodila za deljenje Pinterest boardov 

  1. Pojdite na svoj javni board, ki ga želite deliti. 
  2. Pritisnite ikono za deljenje v zgornjem desnem kotu.  
  3. Samodejno se vam bo ustvaril videoposnetek. 
  4. Dodatno: Pritisnite ikono za urejanje in izbirajte med različnimi predlogi.  
  5. Pritisnite gumb »Add to story«. 
  6. Pritisnite na »Copy« in kopirajte povezavo, da jo lahko kasneje dodate na Story kot nalepko.  
  7. Pritisnite gumb »Share Story«. Instagram se bo odprl samodejno.  
  8. Dodajte nalepko »Link« s povezavo, ki ste jo kopirali.  
  9. Objavite svoj Story! 

                  Deljenje na Story ali v Reels obliki? 

                  Predpripravljen video vsebuje oznako “Curated on Pinterest”, ki bi jo Instagram lahko zaznal kot vodni žig, kar bi lahko škodilo vaši distribuciji v nekaterih alternativnih formatih (Reels, na primer, znižuje videoposnetke z vodnimi žigi). Oznaka sicer izgine, je pa jasno, da ta nova funkcija ni namenjena Reels deljenju, temveč je bila ustvarjena za Story objave.  

                  V razmislek 

                  Razmislite, kako lahko to novo funkcijo kar najbolje izkoristite za svojo znamko. Sedaj lahko ustvarite različne boarde za posamezne izdelke, ciljne skupine, priložnosti in kampanje ter jih na enostaven in privlačen način delite na svojih drugih kanalih. Tako boste povečali doseg, angažiranost in prepoznavnost svoje blagovne znamke na različnih platformah. 

                  Viri: SocialMediaToday , Pinterest Newsroom 

                  Laura Kovše
                  Laura Kovše
                  Upravljalka digitalnih vsebin in piska besedil je svojo strast do družbenih omrežij našla že na fakulteti, v času vzpona Youtuberjev. Tekoče govori jezik družbenih omrežij in na TikToku preživi več časa, kot si upa priznati. Poleg digitalnega sveta jo privlačijo tudi razne oblike ustvarjanja in kreativnega preživljanja prostega časa. Ponosno pove, da je njen Hogwarts house Slytherin.

                  Naročite se na #hashtag e-novice!

                  * obvezno polje

                  Privolim, da lahko W3B, d.o.o. moje osebne podatke obdeluje za naslednje namene:

                  Enkrat mesečno prejmete e-novice. Dovolite, da vaš e-naslov uporabimo za pošiljanje e-novic skladno s pogoji varstva osebnih podatkov. Odjavite se lahko kadarkoli.

                  Novo na #hashtag.si

                  Google trends

                  Zakaj Google Trends?

                  Dandanes, ko se trg nenehno spreminja in informacije krožijo hitreje kot kadarkoli, je ključno, da sodelavci v marketingu razumejo, kaj zanima njihove stranke. Eden...
                  Upravljanje oglasov

                  Upravljanje oglasov: samostojno ali s pomočjo posrednika? 

                  O čem govorimo?  Podjetja, ki oglašujejo in se srečajo z digitalnim marketingom, skoraj vedno pridejo do točke, ko se morajo odločiti, kako bodo optimizirala svoje...
                  Pripovedovanje

                  Moč zgodb v prazničnem času 

                  Praznični čas prinaša občutke topline, nostalgije in povezanosti – prav te pa najbolj uspešno prebudi dobra zgodba. V času obdarovanja in dragocenih trenutkov nas...