Z več kot pol milijarde uporabnikov, ki vsak mesec obiščejo Pinterest, in osupljivimi 10 milijardami ustvarjenih boardov po vsem svetu, se lahko strinjamo, da je Pinterest postal glavno središče za iskanje navdiha. Sedaj pa je Pinterest svojim uporabnikom še dodatno olajšal deljenje svojega navdiha z drugimi. Ne glede na to, ali želite deliti svojo sanjsko opremo za dom ali seznam destinacij, ki jih je nujno treba obiskati, nova funkcija deljenja boardov omogoča enostavno deljenje dinamičnih videoposnetkov vaših priljubljenih Pinterest boardov na drugih družbenih omrežjih.
Zakaj ravno ta funkcija?
Rachel Hardy, direktorica trženja potrošniških izdelkov pri Pinterestu, je povedala, da generacija Z predstavlja več kot 40 % mesečnih uporabnikov po vsem svetu in je najbolj angažirana generacija na Pinterestu. Število boardov, ki jih ustvarijo uporabniki generacije Z, se je v primerjavi z lanskim letom znatno povečalo. Prav zaradi tega so na podlagi povratnih informacij uporabnikov izboljšali funkcije boardov, pri čemer je deljenje boardov letos ena njihovih ključnih naložb, saj so ugotovili, da uporabniki namreč zelo cenimo možnost deljenja svojih ustvarjalnih procesov na različnih platformah. Prav tako pa zelo radi iščemo navdih pri drugih, kar dodatno spodbuja našo ustvarjalnost in angažiranost.
Navodila za deljenje Pinterest boardov
- Pojdite na svoj javni board, ki ga želite deliti.
- Pritisnite ikono za deljenje v zgornjem desnem kotu.
- Samodejno se vam bo ustvaril videoposnetek.
- Dodatno: Pritisnite ikono za urejanje in izbirajte med različnimi predlogi.
- Pritisnite gumb »Add to story«.
- Pritisnite na »Copy« in kopirajte povezavo, da jo lahko kasneje dodate na Story kot nalepko.
- Pritisnite gumb »Share Story«. Instagram se bo odprl samodejno.
- Dodajte nalepko »Link« s povezavo, ki ste jo kopirali.
- Objavite svoj Story!
Deljenje na Story ali v Reels obliki?
Predpripravljen video vsebuje oznako “Curated on Pinterest”, ki bi jo Instagram lahko zaznal kot vodni žig, kar bi lahko škodilo vaši distribuciji v nekaterih alternativnih formatih (Reels, na primer, znižuje videoposnetke z vodnimi žigi). Oznaka sicer izgine, je pa jasno, da ta nova funkcija ni namenjena Reels deljenju, temveč je bila ustvarjena za Story objave.
V razmislek
Razmislite, kako lahko to novo funkcijo kar najbolje izkoristite za svojo znamko. Sedaj lahko ustvarite različne boarde za posamezne izdelke, ciljne skupine, priložnosti in kampanje ter jih na enostaven in privlačen način delite na svojih drugih kanalih. Tako boste povečali doseg, angažiranost in prepoznavnost svoje blagovne znamke na različnih platformah.
Viri: SocialMediaToday , Pinterest Newsroom