V svetu vedno enakih obrazov 

Pri izbiri obraza za promocijo na družbenih omrežjih znamke pogosto pozabijo na ključne dejavnike: avtentičnost, vrednote, za katerimi stojijo, in dolgoročno sodelovanje. Sledilci si ne želijo generičnih oglaševalcev, ampak čustveno povezavo z resničnimi osebami in možnost, da se s temi ljudmi poistovetijo. Ali znamke torej res vedo, kdo jih zastopa?

Trend video vsebin 

Ali ste kdaj med spremljanjem objav na družbenih omrežjih zavestno razmišljali, zakaj nekatere pridobijo več vaše pozornosti in zanimanja kot druge? Zakaj med vsako dnevno pavzo odpremo TikTok ali Instagram Reels in se zabavamo ob kratkih video vsebinah? Zakaj so nam krajši videoposnetki sploh bolj všeč kot statične objave?  

Kratki videoposnetki so danes bolj priljubljeni kot statične objave, saj ti prikažejo resnično dogajanje. Poleg tega, da imajo algoritmi raje video vsebine, so te bolj uspešne tudi zato, ker lahko hitro pritegnejo pozornost uporabnika. Videoposnetki so vsestranski, privlačni in enostavni za spremljanje ter deljenje. Posledično tudi tržnikom predstavljajo potencialno visoko donosnost naložbe (ROI) prek številnih kanalov. Še posebej dobro nastopajo video objave, v katerih nekdo, s katerim se lahko gledalec poistoveti, govori. 

Izzivi, ki jih prinašajo za sabo nepremišljene izbire 

Verodostojnost 

V zadnjem času je moč opaziti, da številne različne znamke uporabljajo iste ustvarjalce vsebin, tako za male kot za velike blagovne znamke, kar vodi do prenasičenosti. Ko algoritem napolni domačo stran uporabnika z vsebinami za različna podjetja, ki jih ustvarja ista oseba, lahko sledilci začnejo dvomiti v verodostojnost sporočil. Prekomerna promocija različnih izdelkov ustvari vtis, da je osrednja motivacija zaslužek, kar je še posebej problematično v današnjem času, ko sledilci cenijo avtentičnost in iskrenost bolj kot kadarkoli prej. Verodostojnost je ključna, saj neposredno vpliva na to, kako resno bodo sledilci jemali sporočila in ali bo temu sledil nakup. 

Razredčenje znamke 

Sledilci začnejo povezovati obraz ustvarjalca vsebin z več blagovnimi znamkami, kar zmanjšuje moč in edinstvenost vsake posamezne promocije. Blagovne znamke tako izgubijo svojo ekskluzivnost in prepoznavnost. Podjetja si prizadevajo za ustvarjanje edinstvene identitete in ko je ta povezana z različnimi, celo konkurenčnimi izdelki, se njihov trud razredči. Globoka in trajna povezava, ki jo znamke želijo ustvariti, oslabi, če jo zastopa oseba, ki masovno ustvarja video vsebine tudi za številna druga podjetja. To vodi do tega, da kupci ne morejo več jasno ločiti med podjetji in namesto, da bi se asociacije kupcev okrepile, postanejo zamegljene. 

Edinstvenost vsebin 

V digitalnem svetu, kjer so uporabniki preplavljeni z oglasi, je ključnega pomena, da blagovna znamka izstopa. Če isti ustvarjalci vsebin promovirajo več različnih blagovnih znamk, postane težko, da bi ena sama znamka pritegnila in obdržala pozornost potrošnikov. Na primer, če sledilci vidijo isti obraz, ki promovira tako luksuzne izdelke kot cenovno dostopne alternative, postane težko ločiti med znamkami in njihovo unikatno ponudbo.  

Uporaba istih ustvarjalcev vsebin tudi zelo omeji kreativnost in inovativnost blagovne znamke. Različni posamezniki imajo več možnosti za ustvarjanje raznolike in inovativne vsebine, ki izstopa. Kljub temu, da so ustvarjalci mojstri v svoji stroki, pogosto postane težko ustvariti nekaj edinstvenega in zapomljivega, ko je treba pripravljati video materiale za veliko znamk. To lahko vodi do monotonih in predvidljivih kampanj, ki ne pritegnejo pozornosti potrošnikov. 

Dolgotrajna vrednost 

Ustvarjalci vsebin, ki se osredotočijo na manjše število blagovnih znamk in za njih konsistentno in dosledno ustvarjajo vsebine, gradijo dolgoročno vrednost za te blagovne znamke. Takšna pristnost in trajne asociacije ustvarjajo močnejšo povezavo med znamko in njenimi ciljnimi skupinami, te pa se gradijo postopoma. Blagovne znamke, ki jih predstavljajo unikatni obrazi, si tako lahko obetajo boljše rezultate na dolgi rok. 

Kere druge stvari še novejše generacije cenijo in kako lahko to inkorporiramo v TikTok vsebine: 

  1. Novejše generacije zelo cenijo inkluzivnost in zastopanost. To pomeni, da si želijo v vsebinah videti raznolikost glede etničnih skupin, spolov, starosti, različnih oblik teles in drugih identitet. Sodelujte z ustvarjalci, ki prihajajo iz različnih okolij in lahko prinesejo edinstvene perspektive. Ustvarjajte vsebine, ki poudarjajo zgodbe o raznolikosti in sprejemanju. Na primer, vključite zgodbe o uspehu posameznikov iz različnih skupin. 
  1. Velik poudarek je na resničnih in pristnih izkušnjah. Uporabniki cenijo blagovne znamke, ki pripovedujejo iskrene zgodbe, sprejemajo humor brez prisiljenih trendov in prikazujejo resnične življenjske situacije. Zaupanje gradijo blagovne znamke, ki so avtentične, transparentne in usklajene z vrednotami te zahtevne generacije. Delite resnične zgodbe o podjetju, izdelkih ali ljudeh, ki stojijo za znamko. Prikazujte zakulisje delovanja podjetja in zanimive zgodbe strank. 
  1. Generacija Z je na čelu hitro razvijajočih kulturnih in digitalnih trendov. Blagovne znamke morajo biti fleksibilne in hitro prilagodljive. Bodite vedno na tekočem z najnovejšimi trendi na TikToku, a le relevantne smiselno vključite v svoje vsebine. Uporabljajte nove tehnologije, kot so AR in VR, da ustvarite interaktivne in privlačne vsebine. Vključujte reference na aktualne kulturne dogodke in teme, ki so pomembne. 

Izbira obraza za promocijo na družbenih omrežjih je odločitev, ki lahko močno vpliva na uspešnost blagovne znamke. Podjetja, ki so premišljena in selektivna pri izbiri svojih zastopnikov na družbenih omrežjih, bodo dosegla boljše rezultate in ustvarila trajne povezave s svojimi ciljnimi kupci. S tem, ko se osredotočajo na dolgoročna partnerstva z osebami, ki resnično utelešajo njihove vrednote in sporočila, lahko znamke gradijo močnejšo prepoznavnost, večje zaupanje in večjo zvestobo med svojimi sledilci. Prava strategija in premišljen pristop sta ključna pri tem, da podjetja in njihove vsebine na socialnih omrežjih resnično izstopajo in trajno vplivajo na trg. 

Viri: DCA, Digital Marketing Institute. 

Lana Dodič Ceglar
Lana Dodič Ceglar
Lana je vsesplošno kreativno bitje, ki v vlogi copywriterke in upravljalke družbenih omrežij ideje pretvarja v skrbno izbrane besede. Navdušujejo jo pripravljanje kreativnih konceptov in materialov, umetnost pripovedovanja zgodb ter nenehno nadgrajevanje svojih znanj, poznanstev in izkušenj.

Naročite se na #hashtag e-novice!

* obvezno polje

Privolim, da lahko W3B, d.o.o. moje osebne podatke obdeluje za naslednje namene:

Enkrat mesečno prejmete e-novice. Dovolite, da vaš e-naslov uporabimo za pošiljanje e-novic skladno s pogoji varstva osebnih podatkov. Odjavite se lahko kadarkoli.

Novo na #hashtag.si

Z več kot pol milijarde uporabnikov, ki vsak mesec obiščejo Pinterest, in osupljivimi 10 milijardami ustvarjenih boardov po vsem svetu, se lahko strinjamo, da je Pinterest postal glavno središče za iskanje navdiha. Sedaj pa je Pinterest svojim uporabnikom še...
Figma UI  Ena najbolj izpostavljenih tem letošnje konference je bila vpeljava umetne inteligence (v nadaljevanju UI) v orodje.  Samodejno ustvarjanje dizajna: z enostavnim vnosom besedila je mogoče ustvariti oz. generirati mockup uporabniškega vmesnika za spletno stran ali aplikacijo. Ta funkcija naj...
Razumeti moramo jezik UI (umetne inteligence) ...  Kako sploh UI deluje pri generiranju vsebin? V enostavnih besedah, umetna inteligenca deluje na osnovi obsežnih jezikovnih modelov, ki se učijo iz ogromnih količin podatkov. Ti modeli uporabljajo algoritme za analizo besedil in...